Lördag + Gåsalin = GLAM

Om några timmar ska jag hem till gåsalin, lovade henne tidigare i veckan att vi skulle ha en myskväll och se film äta gott och onyttigt och dricka vin.. så ikväll då jävlar är glam på G!
jag vet dock inte hur jag ska ta mig till henne, jag har 0 kr och inget busskort och ingen bussremsa så jag tror jag ska ta mig en promenad till rissne om jag ens nu hittar.. jag och hitta till ställen brukar inte fungera så himla bra ihop.. men det ska bli intressant för det är typiskt mig att gå vilse från solna till rissne.. well well ska bli kul och träffa Gåsa fast jag måste säga att jag är lite party sugen just nu men det gör inget för hela nästa helg får det bli party plus att jag ska till Bauer imorn och se sandrita va grym bakom baren så det lär ju bli lite party imorn ;)

nee nu ska jag ut med hunden och sen in i duschen...tjingeling


Kommentarer
Postat av: Janina

Eftersom att man får alla tillbehör och sådant med henne så blir det för 600;-

Hon är hela 8 månader gammal. :)

Ja det är jättetråkigt men jag känner att hon kan få det bättre hos någon annan och få mer tid. :(

2009-03-14 @ 17:38:58
URL: http://girayya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0