Lördag Night!

Det blev melodifestivalen,focaccia,vin,chips och dipp,popcorn,chocklad hemma hos gåsalin igår, mycket trevligt men jag måste ju säga att jag tycker att melodifestivalen sög! Skit dålig låt som ska stå för sverige tycker jag! Hon ser ju ut som en psykopat som rymt från mentalsjukhus, var det ingen som såg hur hon såg ut med hennes miner när hon sjöng? från att låta som en man till opera.. neej jag tyckte inte om det...

Jag höll nästan på att bli våldtagen hos gåsalin av hennes stora amstaff!! han var fan mig en kåt jävel måste jag säga och stark, inte en trevlig upplevelse och inte trevligt att få massa kattklor i fötterna heller men förutom dessa upplevelser så har det vart en riktigt mysig kväll måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0