Måndag måndag måndag...

Jahap då va det måndag och jag vaknade vid halv 12 idag, jag kunde verkligen inte sova igår jag trodde jag nästan skulle bli galen! sist jag tittade på klockan var den nästan halv 6 på morgonen.. jag tror jag måste gå till en läkare och prata om detta och få hjälp eller något...

Så vad har jag hittat på för skoj idag då? jo det ska jag säga er jag har inte gjort något skoj alls eller joo nu ljuger jag, jag har faktist träffat Stephanie idag vilket var tusen år sen så det var ju faktist kul men förutom det så har jag inte gjort något,.. så roligt liv har jag just nu, jag gör nada om dagarna och blir fetare och fetare för var dag, snart kommer jag nog inte ens ut ur dörren, kanske jag blir en sån där som lever i min säng och måste ha någon som kommer och matar mig för jag kan inte ens resa mig upp...sen kommer det någon och tvättar mig under alla valkar för jag är så fet att ja inte klarar något själv.... det är så mitt liv kommer sluta om jag inte gör något åt det nu!

Vet fan inte längre vad jag ska blogga om, känns som om min blogg är väldigt tråkig.... undrar om det ens är någon som läser den? Får aldrig kommentarer så nee vet inte vad ja ska skriva om längre .. hur kul är det att skriva och ingen läser? eller jag vet ju att några läser men inte många, är det folk som inte känner mig som läser?
Ni som läser får gärna komma med förslag om vad ja ska skriva...

Nee nu ska jag ta och duscha.. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0