Monday morning

Då var det en ny vecka och ingen sol idag inte!

idag har ja fullt upp eller kanske inte så mycke men har lite grejer jag ska göra iaf, nu ska jag snart in till stan och ttäffa Linda min älskling som jag har saknat sååå mycket så det ska bli jätte kul vi ska luncha o prata massa skvaller :P
sen ska jag shoppa med mammsen och nej det är ingen rolig shopping utan ska handla massa nyttigt, bara frukt o grönsaker så det finns hemma.

Och ikväll ska jag hem till Gåsalin och äta kex med ost och dricka vin, ska bli så mysigt och snacka massa skit och så får jag träffa söta Milo också :D

sen får vi se om mikkis får sig ett roligt slut på kvällen lr om det blir som vanligt :P

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0