More People-what 2 do?

Hur ska man få mer läsare till sin blogg?
Hur kommer det sig att vissa har hur mycket läsare som helst och då menar jag inte alla kända människors bloggar men utan vanliga människor som mig.

Måste jag behöva skriva om mode och shopping för att folk ska vilja läsa? Eller vad är det folk tycker är kul med att läsa andras bloggar egentligen? Jag hatar att läsa andras bloggar som handlar om mode och shopping, tycker att det är skit tråkigt och jag struntar i vad dom handlar och vill ha och vad den senaste tränden är!
Men vad är det ni vill läsa? alla kan ju inte tycka om att läsa om tråkig skit liksom... hmm jag vet inte vad jag ska blogga om, jag skriver ju mycket om mitt liv,tankar och har lite musik jag gillar på bloggen men hur kul är det att läsa om för andra som inte känner mig? Jag vill ju ha en blogg där inte bara mina vänner läser den... hmm neej jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om för att göra den mer intressant?

Sen vill jag ju faktist skriva om saker jag känner för men nee jag vet inte.. så ni som läser min blogg kanske har några bra förslag? vad ska jag skriva om ? vad vill ni läsa?  och Elina H när du läser detta hoppas jag på en kommentar från dig som är så kreativ haha ;) du har alltid bra saker att säga...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har satsat på att vara helt öppen på min blogg, skriva om sådant som berör... Håller helt och hållet med dig, modebloggar är tråkiga :(

Lägg gärna till mig på bloglovin, följer alla bloggar som följer min!

2009-03-29 @ 19:07:17
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0