Music & Dance

Har böjat tänka lite på hur mycket jag saknar att sjunga, har alltid älskat att sjunga och dansa sen jag var liten och började dansa när jag var 6 till 15 sen slutade jag, varför gjorde jag det? Gick på Miro Kids när jag var liten och vi både dansa och sjöng och jag tyckte det var skit kul, sjöng alltid hemma hela tiden, stod alltid med fjärkontrollen som mikrofon och sjöng och skakade på hela kroppen.....Sen började jag estetlinje med inriktining sång 3 år och tyckte det var skit kul.. fast tyckte ju bara om sånglektionerna, alla andra lektioner som vanliga ämnen sket jag i, jag har aldrig vart någon skolmänniska.. har också gått och sjungit massa gospel vilket jag tyckte var skit kul och neej det var ingen vanlig kyrk tant gospel låtar utan det var faktist bra soul gospel men världens oolaste och bästa körledare!

Men efter gymnasiet orkade jag inte plugga vidare, man började jobba heltid och allt liksom bara ran ut i sanden...Jag flyttade till Norge och försökte spela och sjunga lite hemma men hade aldrig tid eller ork efter jobbet... helt pltsligt så vart det bara dans ute på krogen och sång inne i duschen... faan vad tråkigt tycker jag, jag ångrar att jag inte höll kvar i allt..

För en vecka sen var jag på kryssning och sjöng karaoke och det var så jävla kul! det var då jag insåg hur mycket jag hade saknat sången, att faktist bara få sjunga ut och stå med en mic i handen var sjukt kul... brukar akdrig sjunga karaoke men alla vänner bestämde att vi skulle upp och sjunga en låt och det vi gjorde det... faaan jag saknar sången, jag saknar när tjejerna från klassen och jag satt och gjorde vårt projektarbete och spela in en skiva med egna låtar.. hur kul som helst jue... faan bara sitta och jamma lite hade vart kul...

Nee men det jag vill komma fram till är att jag saknar det som fan och ångrar jag inte gjorde mer utav det.. eller att jag liksom la det på sidan.. dumma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0