Nära Döden

Jag har just sett ena min hund (Tila) vara nära döden, jätte hemskt usch!

Mamma kom och mötte mig med hundarna nere vid tbanan för att vi skulle ta en promenad men mitt i allt så stannar Tila upp och börjar spy och kvävs av sin egen spya, hon börjar skaka och helt plötsligt faller hon ner i snön och bara ligger ner och kan inte andas, jätte hemskt och se, så jag och mamma fick båda försöka stoppa fingrarna i halsen för att få upp spyan och jaa nu kanske många täner faa vad äckligt? MEN jag ska tala om för er att min hund hade kunnat dött! Neej usch jätte hemsk och se och ingen kul upplevelse alls...jag menar tänk om detta skulle hända när vi inte är hemma och helt plötsligt komma hem till en hund som ligger död?

Neeej jag hoppas det är många många många år kvar tills den hemska dagen kommer för tyvärr så kommer ju det en dag även om man inte vill.... neej nu ska jag ta mig en toast macka och se lite på tv och mysa med mina hundar som betyder allt för mig! mina små söta frallor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0