No Money, No Funny

Jag tror jag aldrig har vart så här pank i hela mitt liv och det är hemskt! jag har seriöst noll kronor jag har ingen anning om hur jag ska klara mig?
Jag har tusen kr och det är allt jag äger och har tills jag ens fått ett jobb och jag menar det verkar inte vara det enklaste plus att man inte får lön på en gång.. hemskt jag vet inte vad jag ska göra, hade jag inte bott hemma nu  så hade jag inte ens haft mat vilket är jätte hemskt så det är jag glad över...En kompis till mig sitter i samma sits som mig och har noll kronor och hade inte ens pengar till mat, slutade med att min kompis hamna på sjukhus för han hade vart utan mat i 6 dagar för det fanns inte pengar.. det är så jävla hemskt...det är hemskt att vara så här fattig!!



Hur ska man klara sig? Hur ska man överleva detta? just nu har jag väldigt svårt att ens se att det kommer komma en lösning,. och varför jag gör det är pga att min mamma hade vart med en kompis till en spå dam och spått sig, den här spådamen hade iaf sagt att ett av hennes barn kommer ha det väldigt dåligt och jobbigt ekonomiskt i sitt liv och det kommer inte vara bra, okej jag vet att alla inte tror på sånt här och att det inte alltid stämmer men jag tror på detta och jag tror att detta stämmer, och jag tror att det kommer att vara jag och inte min lillebror som ska fylla 15 liksom? Nej jag tror att det är jag för jag sitter redan i skiten när det gäller pengar och vet inte hur jag ska lösa det och jag vet inte hur jag ska klara mig ekonomiskt... och med min otur så kommer allt skita sig..jippiee...Nej så att vara pank och sedan få höra att jag alltid kommer ha det dåligt när det gäller ekonomin är ju kanske inte så jätte kul...funderar faktist på att gå och spå mig snart själv när jag nu någon dag kanske har pengar till det.. någon som vill med då?

Det jag vill ha sagt är att utan pengar så har du fan inget liv, det är hemskt! hemskt att du ska hamna på sjukhus för att du inte får i dig mat, eller att du inte kan betala räkningar,eller att du kan bli vräkt för du har inte pengar till hyra eller det finns massa andra saker.. No money No funny!

Jag börjar känna lite panik!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0