No More Bitterfitta!

Jahap som vanligt satt man ju framför den här datan på natten och är inge trött alls, tänkte ta och se någon film men vet inte alls vad jag är sugen på att se? kanske bara blir att man zappar på tvn som vanligt och somnar till något skit program. 

Men vilket fall som helst så har jag bestämt mig för att inte mer vara en jävla bitterfitta som jag har vart på sistonde!
Jag menar jag mår ju inte bättre av det och det tar bara en jävla massa onödig energi, så från och med nu är jag en ny Mikaela eller jag ska iaf försöka!

Jag ska börja träna,äta bättre, va mer positiv än negativ, vara mer glad och helt enkelt försöka...får väl se hur detta går.. tycker detta ska bli intressant... men men nu är det god night till datan.. se u tomorrow!!

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon :)

2009-03-30 @ 07:24:26
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hihi jag med :d hur är det idag*?

2009-03-30 @ 15:06:15
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0