Nu jävlar!

Nej nu jävlar är det dags för mig att ta tag i mitt trasiga liv, det verkar ju fan inte bli bättre av att bara ligga på arslet hela dagarna (visste det egentligen) så planen idag var att gå upp tidigt men det blev inte riktigt så, klockan är nu 12 och jag är nyvaken men det spelar ingen roll för idag ska jag ta tag i saker och ting, jag ska snart gå ner till biblioteket och fixa mitt Cv för det är inte ens någon ide för mig att jag gör det här hemma för då börjar jag bara med andra saker som facebook,läser andras bloggar,msn mm så nej jag måste sitta någonstans där jag får någonting gjort helt enkelt!

Så sitter just nu i min snygga morgonrock från Thailand och äter lite frulle sen är det bara att tvätta av sig för att gå ner till centrum och som tur är har latmasken nära det är bara att ta hissen ner så är jag mitt inne i solna centrum ;) (somliga har det bra tex som jag)  nee nu måste jag äta min frulle så jag kan börja sätta igång... Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0