One Week

Då va kl 12 minuter över 12 på dagen och jag har precis vaknat.. hade ju planer om att gå upp tidigt idag för att få lite saker gjorda men så blev det inte...

Idag har det gått exakt en vecka sen jag kom hem från min långa resa vilket känns helt sjukt,. faan den här veckan har gått jätte fort tycker jag och vad har jag gjort egentligen? NADA, jag har inte gjort någonting alls denna vecka, jag har sovit halva dagarna, legat i soffan och segat, vart ute med hundarna och ätit en massa... det är i stort sett det jag gjort min första vecka hemma i sverige... jag var iof ute i onsdags och har ju träffat Gåsa lite men annars har ja verkligen inte gjort något jag som skulle ta tag i saker och fixa..

Idag ska jag ta och ringa och fixa upp mitt gamla nr för det är många som tror jag inte har kvar det men det har jag bara att det ligger på vila men jag ska fixa det idag.. fast det har jag iof sagt hela veckan att jag ska men om jag inte gör det idag så blir det efter helgen.. i promise!
Ne nu är jag hungrig och måste äta något innan jag svälter..





Nej nej jag tycker inte alls att det är så stor skillnad på att vara hemma och i paradiset... tänkt positivt Mikaela får jag höra hela tiden, -Det är ju snart sommar! ... njaa lite svårt att inte sakna thailand måste jag säga...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0