Onsdag night

oj oj oj vilken konstig kväll det blev igår, den slutade inte alls som jag trodde eller hade planerat.

Kvällen började med att jag träffade Frida och Gåsa, och Frida hade en så JÄVLA SNYGG jacka på sig som jag blev helt kär i! men iaf, vi gick och satt oss och skulle bara ta några glas vin och sen hem, vi hamnade på Söderhof och jag tog en drink istället för vin för det var så billigt,sen blev det en drink till och sen blev det vin, senare under kvällen kom Elina förbi med Sara.
Min plan var ju att jag skulle åka hem när Frida och Gåsa skulle hem men eftersom Elina kom förbi så stanna jag kvar en liten stund men dom när Frida & Gåsa skulle hem.. det blev tyvärr inte så som jag trodde för bara 15 min senare skulle Elina och Sara också hem, kändes lite tråkigt men förstår dom också men då hade jag ju kunna åkt med dom andra hem istället....

Men min kväll slutade inte där, jag mötte upp Sandrita istället och som vanligt när man träffar Sandrita så vet man aldrig var eller hur kvällen slutar, mötte upp henne på något ställe jag aldrig vart på inne i gamla stan (kommer inte ihåg va det hette) där hon var med några kompisar sen så drog vi vidare till Berns.. dansade eller det var mest sandra som dansade jag kände mig lite tråkig men jag var liksom inte på danshumör men vi hade det sjukt kul ändå!
Slutade med övernattning hos Sandrita också, jätte mysigt plus att hon har VÄRLDENS SKÖNASTE SÄNG!


Ska ut med Sandrita på fredag och jag längtar redan det kommer bli en galen kväll för sandrita är lite smågalen och man springer till tusen ställen träffar tusen nya människor för hon känner allt och alla MEN det är sjukt kul och man har ALLTID kul med Sandrita och man vet aldrig vart eller hur kvällen slutar.. Längtar!



Kommentarer
Postat av: Elina

Sorry Mikkelikkan! Vi trodde nog vi skulle uthärda längre än vi gjorde, men då vi är såna där tråkiga som jobbar så blev det som det blev den kvällen... Det verkade ju dock som att du hade en kul kväll därefter ändå, inte sant? ;)



Puss o haj!

2009-03-09 @ 16:05:07
URL: http://elina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0