Pain in the ass

Jag måste säga att jag tycker att det är en pain in the ass att ha mensvärk!
Jag har så ont så att jag mår illa, känns som jag ska spy och det finns inga tabletter som hjälper, känns som jag har testat allt som finns men ingenting hjälper.... hatar mens, tycker det är äckligt men har inte haft mens på evigheter för att jag äter mini piller som gör att jag inte får någon mens alls vilket är skönt som fan men har ju ändå ett problem och det är att jag fortfarande ibland kan ha mensvärk.. vet inte om det är nomalt men jag får det ibland och eftersom jag gjorde en operation för snart en månad sen var jag tvungen att sluta med mina mini piller och har haft uppbehåll nu i en månad.... så i torsdags var jag hos ungdomsmottagningen för att skriva ut fler  mini piller och det som var bra var att ja kunde börja med dom samma dag fast jag inte fått mens... Fast ända sen jag började med dom igen har jag haft sjuka mensvärks smärtor så jag nästan bara vill gråta

Men för att runda av det hela så vill jag bara säga att jag tycker mens och mensvärk är en riktig pain in the ass... vad  tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0