Party för 2

Igår kom jag hem 5 på morgonen från min kompis, hade tänkt att sova över men det är ju så himla skönt att vakna hemma hos sig själv så jag bestämde mig för att gå hem istället och eftersom det bara tar 10min att gå så tänkte jag att det var värt det, och de var det!

Jag tror jag aldrig har vart så mätt som jag var igår, trodde seriöst att min mage skulle ta och explodera, först åt vi biff med bearnesås och pommes, med sallad och varmt turkist bröd, skiiit gott var det, sen var det movie time och till det hade vi en massa att välja på, vi hade rabarber paj med vaniljsås som var skit gott det med, sen chips och dipp såklart och som jag inte ätit på skit länge så hade vi kinapuffar! Japp man skulle nästan kunna tro att vi hade fest för en massa med tanke på allt vi hade men vi hade bara ett litet party för två!

Såg en riktigt rolig film igår, Sex Drive en komedie som jag faktist satt och skratta åt hela tiden så den borde ni alla se om ni gillar komedier ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0