Party party och en stukad fot...

Okej efter kryssningen så kom jag hem och tog mig ett bad och sedan blev det utgång igen med Linda, vi tyckte det var så kul med karaoke så vi drog först till Gröna Jägaren där mamma och hennes kompis ocså var, jag sjöng 2 låtar och tyckte det var skit kul! Sen vart det vidare till 54 en snabbis och dansa lite för att sen åka in till Grodan och mötta upp Lindas pojkvän och hans polare och dricka ännu mer och ännu mer dans, var en rikigt bra kväll och hade det verkligen skit kul men var dock jävligt trött efter kryssingen men vad fan man lever bara 1 gång och man måste ju faktist passa på medans jag ändå inte har något jobb liksom..

Hade en sjukt bra kväll ända fram tills jag skulle hem, bytte tåg i centralen och när jag ska gå ner i trappen bland alla tusen människor så ramlar smarta jag och gör illa min fot som faasiken, jag liksom ramlar så ena mitt ben hamnar under min rumpa såg ju ut om mitt ena ben var amputerat, gjorde skit ont och jag skämdes ihjäl! Jag kände hur jag såg ut som en tomat i fejan, och på väg hem så kände jag bara hur min fot blev större och större i skon och det var inte skönt!  Klumpiga Mikaela ska liksom gå och stuka hela foten.... men kul hade jag iallafall och det är det viktigaste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0