Saturday Night

Just nu sitter jag i vardagsrummet med fisarna och glor på Tv och tråkar.. mammsen ligger och vilar och i min lillebrors rum ligger min kompis och ska vila en timme, som är död efter en lång arbetsdag.
Men om en timme så ska vi ner på iqa och handla massa gott, både mat och onyttigt godis, och sen hem till henne och laga god mat, se film och snacka massa skit.. ska faktist bli mysigt tycker jag för vi umgås inte sådär jätte ofta vilket jag egentligen inte förstår för vi har ju kännt varandra sen vi var små och våra mammor är bästa vänninor dessutom men men vem bryr sig om detta som inte känner mig?

Ska if bli kul att inte bara ligga inne hemma hos mig som vanligt.. visst ska ju inte ut och festa men bara komma bort lite blir skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0