Shampoo fan helvete!!

Faaaaaaan!

Okej så här ligger det till när jag var i thailand och innan jag skulle åka hem så bestämde jag mig för att göra en ögonfransförlängning för jag tänkte att det kunde vara fint! Det jag dock inte visste var ju att det var ett jävla projekt att ha, man kan ju inte ha mascara på och det behövs ju egentligen inte, men när man sminkar sig tex så är det ett himla projekt i sig att tvätta bort sminket utan att ta vattenihela ansiktet för du får nämligen inte gnugga ögonen,samma sak när jag duschar så får jag inte få vatten i ögonen vilket är ett jävla projekt det med!

Men det jag vill komma till är att detta skulle hålla i en månad vilket det har gjort och det har vart skit fint och jag har vart skit nöjd fast som sagt väldigt jobbigt att ha, jag har också hört att man bara kan vänta ut dom, att dom faller av av sig själv vilket jag nu väntar på för jag börjar bli lite trött på detta med att inte kunna gnugga mig i ögonen eller skölja mig som jag brukar, vilket fall som helst så har jag nyligen kommit ut från duschen och när jag duscha så fick jag
shampoo i ögat! Gjorde skiiiit ont och jag var TVUNGEN att gnida mig i ögat med vatten, det gjorde skit ont på lösfransarna och när jag sedan titta mig i spegeln så jag ut som fan! massa har ju åkt av plus mina egna! =(  jag är skit ledsen jag ser ju fy fan helt sjuk ut, ser ut som jag har någon äcklig sjukdom och bara på ena ögat, kul!  Nu vill jag ju liksom bara få bort allt.. och så undrar jag växer egna ut igen?

FAAN JAG MÅR SKIT DÅLIGT ÖVER DETTA!!
Jag vill inte visa mig ute! jag kommer att gömma mig hemma eller ha solbrillor på mig.. faaaaan varför ska alltid skit grejer hända mig?

well well nu är det dags at gå ut med hundarna och sen lägga sig i sängen och se på tv och försöka komma på andra tankar =(


Kommentarer
Postat av: Cammie

Använd lösögonfransar. Visst krångligt i början men man vänjer sig. Tror jag har använt det varje dag sen jag var arton någonting. Finns ett lim som heter DUO eyelash adhesive som är vattenfast.

Så använd svart eyeliner först och sätt på lösögonfransarna sen. Du kan använda dom från HM dom är minst lika bra (köp inte dom längsta bara).

Kram "Vicky"

2009-03-26 @ 10:11:00
URL: http://www.metrobloggen.se/cammies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0