Som vanligt så....

Kan jag inte sova!!

jag blir så arg på detta, klockan är nu snart 1 på natten och jag är inge trött alls, jag vet inte vad jag ska göra för att bli trött heller, finns ingenting att se på tvn,ingen bra film har jag och ingenting på datan som är kul heller... jag bara sitter här och är arg och irriterad att jag aldrig kan vara trött på kvällarna/nätterna som en normal människa.

Hur svårt ska det vara att somna?

Satt och funderade på att jag faktist fyller år snart och att jag önskar mig bara dyra saker, saker jag egentligen vet att jag inte kommer att få men drömma är ju alltid tillåtet iallafall :)

Jag önskar mig:
En skit snygg jacka/Tröja -799:- (så jävla snygg att jag bara måste ha den!)
En ny perfym och det ska vara Cerutti och ingen annan!- 500:- (tror jag)
Pengar till hundkurs- 1000:- (behöver verkligen det så please?)
Jag vill pierca mig igen- 500:- ( va ju tvungen att ta bort och vill göra om en nu nu nuuuuu)

Dom här 4 grejerna är det jag önskar mig, och det räcker med 1 av dom men ska jag vara ärlig vet jag att jag inte kommer få något, men då kan det lika gärna vara för jag vill inte ha något annat, då räcker det med ett Grattiis!

Nee kanske man ska stänga av datan nu och se på all skit som är på tvn och hoppas att man somnar innan halv 6 på morgonen denna gång..... good luck till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0