Some Privacy

Jag vet inte om det bara är mig det är fel på? Men jag har sjukt kort temprament, jag blir arg och irriterad för ingenting och jag vill ju egentligen inte vara så men nu är jag sån jag kan inte ro för det, småsaker kan jag störa mig på och att bo hemma gör mig galen!

Jag flyttade hemifrån redan när jag vart 18 och nu är jag snart 23 (om 5 dagar) och just nu bor jag hemma, visst det är mitt eget val att jag bor hemma just nu för att jag vart ute och rest ett halvår och har 0 kr just nu och måste bo hemma men det hade kännts mer okej om jag hade mitt egna rum, jag har inte ens en egen säng att sova i, jag har ingen privacy alls.. vilket gör mig galen,ibland vill jag liksom bara vara för mig själv eller bara ligga och titta på tv utan att någon stör mig och ska byta kanal, jag vill vara för mig själv och jag vill inte höra att jag måste gå ut med min egen hund, för jag vet när han ska ut och jag vet när han ska äta och jag är inte 10 år!  Faan asså jag vill kunna laga min egen middag utan att någon annan ska komma in och lägga sig i, jag vill kunna vara jag och göra det jag gjort själv sen många mpnga år tillbaka tack!

Kommentarer
Postat av: Elina

Elina gör sin gryta på följande vis: Hon köper ett paket röda linser, tar hem det, vänder på paketet och följer receptet på baksidan. Minus purjolök som hon inte hade hemma, plus tre klyftor vitlök och en massa chilipulver och cayennepeppar.



Och sedan inser hon att hon kommer få äta linser i ett år framåt. Som när hon kokar pasta, det blir aaaalltid lite för mycket. Eller snarare - mycket för mycket.



Typ så. Hur gör du? ;)

2009-03-12 @ 17:24:17
URL: http://elina.blogg.se/
Postat av: Elina

Elina gör sin gryta på följande vis: Hon köper ett paket röda linser, tar hem det, vänder på paketet och följer receptet på baksidan. Minus purjolök som hon inte hade hemma, plus tre klyftor vitlök och en massa chilipulver och cayennepeppar.



Och sedan inser hon att hon kommer få äta linser i ett år framåt. Som när hon kokar pasta, det blir aaaalltid lite för mycket. Eller snarare - mycket för mycket.



Typ så. Hur gör du? ;)

2009-03-12 @ 17:24:57
URL: http://elina.blogg.se/
Postat av: T

Fyller du 23 år om 5 dagar, alltså den 17 mars? Det gör jag också. Samma dag och lika många år. Var bara tvungen att kommentera det för det är inte varje dag man träffar på en person som fyller lika mycket som en, på samma dag som en själv :)



Grattis i förskott!

2009-03-12 @ 22:32:18
URL: http://tblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0