Sommartid inatt

Jag fick nyss reda på att inatt klockan 02:00 så ska man ställa fram klockan till 03:00  för nu är det sommartid som gäller.
Vilken tur att man inte ska ut då så man förlorar en timme, hade jag inte läst om detta idag hade jag ju aldrig vetat att  det är sommartid som gäller från och med natten som kommer.. hur vet folk det? hur har alla koll på det undar jag? och varför ska man ställa fram den från 02:00 ?  någon som vet detta ? eller är det kanske bara jag som är helt dum i huvudet?

Kommentarer
Postat av: A -*

Lyssna gärna på en av mina egen skriva låtar i min blogg.

Med den toppade vi alla listor i sverige på youtube förut innan vi bestämde oss att ta bort allt.



Kram

Amanda

2009-03-28 @ 16:20:43
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: www.annic.blogg.se

Jaaaa...hmm..jag har ju inga pengar heller..hehe...men om du dkulle kunna låna lite av nån annan så kan du kanske få låna typ 500 av mig eller nått,vet att de inte e mycket men de enda jag kan avvara just nu. så om de skulle hänga på det så får du det.



jo allt e bra med mig. hoppas detsamma med dig

2009-03-28 @ 16:56:50
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0