Söndag är Söndag

japp då var det söndag då och nu har jag vart hemma i 2 dagar och jag har i stort sett inte gjort någonting alls, jag har bara legat hemma i mina mjukiskläder och segat i soffan och vart med Rocky o Tila.. mysigt men samtidigt känns det lite tråkigt för kanske jag borde gjort något? jag skulle egentligen ut igår men jag orkade inte, jag orkar inte göra någonting just nu jag vill bara ligga i mina mjukisar och bara inte göra något, jag vill att det ska vara söndag varje dag!


Ska snart träffa Gåsalin och fika iaf, skulle egentligen ut ikväll och dricka lite vin men blve lite ändrade planer.. tråkigt men det är helt okej ändå för vi har fler dagar vi kan gå ut och dricka vin, och när sommarn kommer då ska ni se upp för GLAM!  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0