Stupid girl

Fan också!
Tror ni att jag gick upp som jag skulle eller? Svar Nej, jag somna runt halv 5 och klockan ringde 7 och jag gick upp halv 8, så jag gick liksom upp och var vaken men dumma jag var så lat och orkade inte gå just då så jag gick och la mig i sängen igen med min kära Rocky (min franska bulldog) och sov till halv 1 istället, inte så där jätte smart känner jag nu i efterhand, jag blir så arg på mig själv för att jag är såhär...jag har lust att slå mig själv så jag kanske kan fatta något i min dumma skalle att jag måste börja skärpa mig NU NU NU NU NU!!
Dags att vakna Mikaela och göra något åt ditt tragiska liv... idag!

Kommentarer
Postat av: Fuck Off Sverige

Det har du rätt i!

2009-03-12 @ 15:06:40
URL: http://www.metrobloggen.se/infolol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0