Sunday

Jahap då har den här helgen snart tagit slut också, jag tycker tiden går så jäkla fort, faan jag har ju inte gjort något speciellt alls denna helg fast det var egentligen rätt skönt också att faktist bara ha degat i soffan i mjukiskläder, sett fim och ätit massa onyttigt. Verkligen bra för figuren måste jag säga!

Jag är fortfarande helt mätt efter igår då jag åt för en hel vecka kändes det som, men jag är sugen på något gott just nu, fast mer på mat än något sött liksom, en god middag mmm fast vet ju inte direkt vad jag vill ha och ska dessutom ta och vänta tills middags tid.

Ska snart iväg och träffa Elina och följa med henne och  kolla på en lägenhet i ghettot hahaha så hon kanske blir en blåsmurf som mig-wieee tycker jag hade vart kul..nee usch jag har verkligen inget kul att blogga om idag känner jag.. vad ska man skriva om som folk tycker är kul att läsa egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0