Sunday...

Söndagar är verkligen en halvtråkig dag tycker jag fast samtidigt tycker jag om söndagar, jag har liksom lite blandade känslor över söndagar, söndagar kan va bra för då kan man verkligen bara sega i soffan hemma i sina mjukisar och inte göra någonting,man kan gå långpromenad en söndag, man kan liksom slappna av känns det som... fast samtidigt kan jag tycka söndagar är tråkiga just för att det känns som om ingenting händer och man är lat liksom... ?

Kanske det bara är jag som känner så jag vet inte.. själv ska jag nog bara sega framför soffan i mjukisbyxorna och se på tv hela dagen..

Men imorn betyder det att det är måndag vilket betyder att jag faktist måste brörja ta tag i mitt liv igen.. har inte gjort det nu har liksom vart hemma 1 vecka och inte gjort någonting alls.. men måste ta tag i saker så som att söka jobb.. usch vill inte men men allt är inte som man vill helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack! :)



Jag tyckte också att söndagar var tråkiga tidigare, men nu älskar jag dem. Söndagar är verkligen underskattade! Lycka till med att söka jobb :)

2009-03-08 @ 22:30:29
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0