Svar på kommentar

Oki jag fick en liten kommentar om att jag sagt nu väldigt länge att jag har 0 kr men ändå så gör jag rätt mycket för 0 kr.
Okej jag tycker inte jag gör så mycket egentligen.. hmm jaa jag har vart ute och festat en del men då har jag haft underbara vänner som har bjudit och jag  brukar väldigt ofta försöka dricka hemma innan så jag inte behöver köpa något hemma, Kryssningen som jag nyligen var på blev jag bjuden på som en födelsedags present så där behövde jag inte göra av med så mycket och det jag gjorde av med var pengar en kompis var skyldig mig.

Ja jag har nog klarat mig rätt bra på 0 kr det kan jag nog hålla med om och när jag skriver o kr kanske jag inte exakt menar det men ni vet vad ja menar? Jag har inget jobb just nu och ingen inkomst alls, just nu bor jag hemma och tycker inte det är sådär jätte kul, har fått snåla med min lilla summa pengar jag haft när jag kom hem från min resa.. och att skaffa ett jobb är faktist inte enkelt ska jag säga er alla... jag kan tänka mig att det säkert är många som tänker va faan vad hon tjatar på att hon inte har ett jobb....men jag söker faktist och jag är ju inte direkt den ända som söker...och nu låter jag säkert skit dum som säger att jag tänker inte ta vad som helst denna gång!


Neej jag är trött på att må skit dåligt över mitt jobb, jag vill ha ett jobb som jag trivs med, där jag inte vaknar och har skit mycke ångest över att gå till jobbet.. jag vill ha något jag tycker är kul jag är fan 23 nu och har jobbat sen jag var 14 och denna gång vill jag ha ett okej jobb sen får alla tycka att jag är dum i  huvudet då som sen gnäller att jag inte har pengar för nu har jag verkligen 0 kr och det menar jag!  Men jag har valt detta själv också jag tänker göra vad ja känner för och sen om folk nu inte tycker jag ska gnälla så sluta läs min blogg! Det är inte svårare än så


hmm blev ett väldans långt inlägg undrar om alla ens läst hela vilket fall som helst så hoppas jag pixie fått svar, fan man lever bara en gång man kan ha kul utan pengar det går faktist ibland! man får komma påroliga ideer helt enkelt fast det är svårt.. Kul att du läser min blogg trodde det bara var mina vänner hehe så kul med andra som också läser...

Neej nu ska jag ut med frallorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0