Time 2 wake up?

Kanske jag bara ska ta och inse att jag inte kommer få leva mitt liv precis som jag vill? Att jag inte kommer kunna ta mitt jobb där jag får betalt för att sjunga och dansa och göra det jag tycker är kul för några månader.
Att jag måste ta ett jävla skit jobb på resturang eller cafe bara för att jag måste ha pengar?

Men vet ni vad? Jag vill INTE ta ett skitjobb som jag verkligen inte vill ha! och jag förstår faktist inte varför alla ska tycka jag är så jävla dum som tycker så? Vad fan det är ju mitt liv eller hur? jag får leva mitt liv best fan jag vill och för en gångs skull vill jag faktist jobba med något jag tycker är kul! Jag vill faktist kunna må bra över mitt jobb och inte vakna med ångest varje gång jag ska till jobbet, är det så jävla fel?
För en gångs skulle i mitt liv vill jag faktist kämpa för att göra något JAG vill och inte baa göra något för att jag måste... neeej jag vet inte hur jag ska göra med mitt liv just nu... jag vet bara att jag inte vill ta ett skitjobb bara för att jag måste, jag vill ha ett jobb som JAG vill ha och som JAG vill jobba med för en gångs skull... och jag vet ju att väldigt många stör sig på det här men jag skiter i vad ni tycker för det är JAG som ska gilla mitt liv och det är JAG som ska må bra med mitt liv och inte NI!  Låt mig leva mitt liv och låt mig blogga om det här att jag är så gnällig.. vad spelar det för roll jag måste ju fy fan f å skriva av mig på min egen blogg och har inte tvingat någon att läsa den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0