Jag är jag och du är du OKEJ?!!

Det finns vissa människor som jag bara inte klarar av, jag menar man kan faktist inte tycka om allt och alla? och dom som nu gör det, grattis nI verkar ju vara jätte perfekta och inte alls vara småfalska... visst man ska alltid ge alla en chans och ibland 2 men neej jag har väldigt svårt för vissa människor.

Jag hatar människor som inte har någon egen stil eller smak? Vad är det för fel på er? kanske ni ska söka upp en läkare? Jag menar visst att man kan tycka likadant om saker men inte om allt och visst man kan tycka om samma linnen eller kläder som man ser ibland men det betyder väl fan inte att man måste ha allt likadant? Och när det gäller killar så tycker jag det är konstigt när man helt plötsligt tycker om såna killar som ens kompis fast det aldrig vart din stil men nu helt plötsligt är det de? hmm njaa inte riktigt okej tycker jag!  Bara för att jag har alla mina tattoos och om jag får säga det själv så ser jag riktigt bra ut i dom och dom passar mig för det är jag! jag har alltid gillat tattoos och piercing sen många många år tillbaka men det betyder inte att du passar i dom och att du ska gå och skaffa massa bara för att du inte vet hur du ska leva ditt jävla liv! Fan skaffa er egen stil ett eget liv en egen smak... det kan inte vara kul och vara så jävla förvirrad i skallen att man varken vet vad man gillar för killar,kläder,musik eller hur man ska se ut? Att man bara gör som sin kompis, Skaffa likadana saker till hemmet skit bra!, tyck som henne helt plötsligt skit bra! gilla samma stil på killar skit bra! skaffa likadana tattos skit bra! köp lika kläder skit bra! Börja tycka om samma musik skit bra!  ändra din stil till något som inte är du skit bra! FAN SKAFFA ER ETT EGET LIV OCH EN EGEN SMAK OCH STIL ?   Och visst är det så att folk förändras och man kanske inte är samma människa med samma tycke och stil/smak hela livet men faan asså jag vet inte om man ändras på en dag? hela du både stil/smak och tycke är ändrat på en dag? NEJ DET ÄR INTE NORMALT!

Jag menar vad faan jag gillar att vara jag, jag gillar att jag inte är som alla andra MEN JAG GILLAR INTE FALSKA MÄNNISKOR SOM FÖRSÖKER VARA JAG! DET FUNKAR INTE I LÄNGDEN...



ohh skönt och skriva av sig massa!! neej nu ska jag försöka se om jag kan hinna med John Blund Tåget... har ju ingen jävla lust att somna halv 6 på morgonen igen... lycka till säger jag till mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0