Vad är meningen med att gå till läkare?

Okej jag har ganska så nyligen kommit hem från Karolinska sjukhuset, har suttit där från halv 9 imorse till klockan 13:00 idag! Och vad har dom kommit fram till? Joo att allt är bra med mig?

Jag stukade min högra fot i fredags och har haft ont i den men igår när jag var på väg hem på kvällen började jag få skit ont i min vänstra fot , ja tänkte att det går väl över men när jag sen kom hem blev det värre och värre och fick skit ont, när jag sen skulle ställa mig för att gå på toa så kan jag ju säga er att det gick inte så jävla bra, jag kunde fan inte sätta ner min vänstra fot på golvet, kändes liksom som om jag fått en spricka i hela foten och jag kunde verkligen inte stå jag försökte flera gånger men jag fick så ont att ja skulle kunna döda!
Vaknade idag och hade ännu ondare så jag bestämde mig för att faktist kolla upp detta fast jag inte har pengar till det för jag är arbetslös och har 0 kr men vilket fall som helst fick min kära mamma följa med mig så ja har kunde stödja mig på något, har som sagt vart där från halv 9 till 13:00 idag och bara väntat och väntat, dom gjorde en röntgen men hitta ingenting... svaret jag får är - Sådär då Mikaela allt ser bra ut och du kan åka hem... VAAA? vadå ser bra ut?  jag menar där har ja legat och haft skit ont har inte kunna sovit på natten för jag haft så jävla ont jag kan inte gå men allt är bra? neeej det är något som är fel och jag frågar vad ja ska göra för ja kan ju knappt gå.. - Jaa du kan ju ta ett par kryckor så kanske det känns bättre?

Neeej jag hatar att gå till läkare för det är så jävla ofta man kommer och det man gör är att sitta och vänta i evigheter för att sen få höra att dom inte hittar något och att man kan åka hem, så man betalar alltså massa pengar för att få sitta på ett äckligt sjukhus i flera tlmmar för att sen åka hem och ha lika ont igen fast denna gång har du blivit fattig på köpet också... japp bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: pixie

hej har läst din blogg ett tag nu, tycker den är rolig!

men måste bara säga, du har sagt ganska länge att du har 0 kr, men för att ha 0 kr så verkar du vara ute o leva livet ganska duktigt, kan inte du berätta för mig hur du lyckas, har oxå ont om pengar nu och vill gärna veta hur man kan göra men ändå ha kul, känns som om jag bara sitter o soffan o ruttnar



kram / Pixie

2009-03-23 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0