Väldigt oseriöst av mig

ohh jag måste säga att jag har vart väldigt oseriös idag med mina planer om att fixa Cv och jobb... fick samtal av en kompis idag  precis innan jag skulle sätta mig vid datan för att börja vara duktig, Det var Stephanie som också skulle fixa med Cv så vi bestämde oss för att gå ner till centrum tillsammans och ha sällskap istället..det fungerade ju inte sådär jätte bra kan jag säga, Biblioteket i Solna Centrum är Skit! För det första så har dom inte alla program på alla datorer utan bara på dom på nedrevåningen vilket bara är 4 datorer, och är dom upptagna ja då måste du vänta 1-2 timmar på att få en data...men inte fan kunde vi fixa våra Cv för det fungerade inte som det skulle och vi kunde inte öppna upp våra filer så då gick vi upp till mig istället och tänkte att vi får ta datan hemma och det gjorde vi Stephanie fick börja ordna sitt för hon skulle ju trots allt gå och jobba kl 3, så vad har jag gjort från 1 till 2 joo suttit på fittbiblioteket och inte fått något gjort.... och när jag sen äntligen har vart duktig och fixat lite med mitt Cv hemma och gå ner på ner igen till fittbiblioteket så fungerar det inte som vanligt, och inte utskrivaren heller... kul? NEEEEJ! så nu har ja gett upp för idag ag ska vara mer seriös imorn och kanske i helgen...

Hmm eller när jag tänker efter så kommer jag nog inte vara så seiös i helgen, jag menar det är ju trots allt helg och helg menas med att man ska vara ledig och visst jag har inget jobb men jag förtjänar att vara ledig då jag med från allt som har med att jobb och göra och att fixa Cv och söka jobb är ett jobb i sig ska jag tala om!

Nee nu ska jag nog ta mig ett bad för jag fryseeeeer...tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0