what 2 do what 2 do?

Nej tack gode gud för att jag kan skriva av mig på min blogg och ni som tycker jag klagar hela tiden behöver ju faktist inte läsa min jävla blogg okej!?


Alla har vi våra problem här i livet och jag tror vi alltid kommer att ha problem för att även om man löser det ena så kommer det alltid upp nya, men hjälper det att klaga på hur jobbigt man har det 10 gånger om dagen? Okej jag vet att jag klagar mycket på min blogg men neej jag vet inte, jag mår ju  egentligen bara sämre av att gå och tycka synd om mig själv och nämna mina pengar problem och jag mår ändå sämre när jag får höra hur min familj har det med problem, jag kan ju faktist tyvärr inte göra något åt saken jag kan ju knappt hjälpa mig själv så hur ska jag kunna hjälpa andra?

Jag brukar försöka att inte tänka på alla idiot killar som förstör mitt liv men det är väldigt svårt att försöka sluta, när man hör sina vänners killproblem och ni får inte uppfatta mig fel för jag lyssnar gärna på mina vänner när dom har problem men det får ju alltid en att tänka på sina egna och ibland vill man liksom bara ha en dag och försöka må bra och inte tänka på alla problems liksom....Nej jag känner mig förvirrad och vill bara komma bort från all skit, jag är trött på pengar, killar, det här pissvädret, och alla dryga sthlms människor!

Såhär vill jag känna mig! Här mår jag bra, jag är glad och lycklig och lite halvfull!
såhär vill jag känna mig! glad och lycklig



Kommentarer
Postat av: Stina

jaa det är en av de nya vårglassarna.

för chocklad älskare är det rena paradisglassen;)

Underbart god!

2009-03-24 @ 19:20:21
URL: http://baaraastiinaa.blogg.se/
Postat av: stina

gör så :D

2009-03-25 @ 12:05:11
URL: http://baaraastiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0