Why Why Why

Jag har undrat en sak eller jag undrar fortfarande?

Varför är det så att alla gillar tex blondinbellas blogg så himla mycket? Vad är det med hennes blogg som gör att alla älskar att läsa den? Eller andras bloggar som är likadana? Jag menar vad är det som är så intressant med henne? Jag tycker att hennes blogg är skit tråkig och NEJ jag säger absolut inte att min är bättre, men jag bara undrar varför alla tycker att det är så kul att läsa om tex det nyaste inom shopping och och stureplansgrejer? Fan jag tycker att det isåfall är mycket roligare att läsa en blogg om en människa som inte skriver som alla andra och Varför har alla bilder på sig själva med nyaste kläderna och massa sånt i stort sett varje inlägg? Fan det är roligare att se bilder när du sitter på toaletten eller är mer naturlig än när du står där och posar... Det är vad jag tycker iallafall och jag vill fortfarande påpeka att jag menar inte att min blogg är bättre eller roligare men jag tycker bara att nästan alla bloggar är likadana och handlar om samma sak... tråkigt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0