why?

Har nu testat  att blogga från min mobil igår, testade att skicka in 3 inlägg men nu när jag kollar min blogg så har ju ingenting kommit =( varför har det inte kommit in? vad gör jag för fel?

Jag som trodde jag var jätte duktig och uppdatera hur allt gick igår men nej nej inget  inlägg kom in fast det är ju inte så mycket att göra jag får helt enkelt uppdatera lite nu ;)

Jag lyckades ta mig till östberga och det tog ju sin lilla tid ska jag säga fast som tu är man har ju ipod med bra musik hehe, satt ju barnvakt till 2 tjejer som är 9 och 10 år och inte alls blyga utan väldigt pratglada, fick hjälpa till med läxor som inte gick sådär jätte bra då jag har svår dyslexi men jag gjorde så gott jag kunde iallafall, sen hade jag fått mig ett eget rum med en helt ny ikea säng och lakan och en tv, så det kändes skönt..barnen la sig klockan 9 och då gick jag in till mitt lilla rum och kröpp ner under täcket och kollade på tv där inne...

Fick ju dock gå upp kvart över 6 imorse och det var inte kul, jag som är så jädrans morgon trött och aldrig vaknar så tidigt men jag kom upp och väckte barnen och duka fram frukost, faktist lite små mysigt!  Men jag känner idag att jag är helt slut och har ju egentligen inte gjort så mycket men att gå upp så där tidigt med tuppen gör mig helt färdig... och snart är det dags att åka iväg till östberga igen.... tråkigt bara att jag inte kunde blogga med mobilen ? hmm fattar inte varför det inte går?

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag har också haft problem med inlägg som inte kommit upp, men sedan de bytte sitt system för några veckor sedan så fungerar allt mycket bättre. Det jag märkt är att det inte går att blogga bara genom att skicka ett meddelande med text utan att man måste skicka ett mms annars går det inte. Glöm inte att börja med BLOGG med stora bokstäver i varje meddelande så ska du nog se att det går! Hörs senare. Puss.

2009-04-01 @ 08:09:02
URL: http://elina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0