X Japan

Nu är klockan helt plötsligt 3 på natten och jag verkar ha missat John Blund tåget...
Sitter just nu och lyssnar på musik och kom och tänka på en japansk grupp som är sjukt bra som jag upptäckte genom mitt ex, nu beror det säkert på vad man har för musik smak men här kommer 4 av mina favoriter som jag lyssnar på mest.. och jag vet att dom ser lite crazy ut men sjukt bra röst har han och grym live! Så ni som läser detta borde lyssna på alla 4 och give it a try ;)


Första låten är en lugn låt men har långt intro,är en av mina favvo och jag älskar hans röst,
andra låten är mer fart i och mer rockig,sjukt bra om man gillar sånt
tredje låten är också mer fart i och också bra bra bra
fjärde låten är lugn och helt underbar.
Helt enkelt 4 bra låtar som jag tror väldigt några hört talas om faktist...så Enjoy!
(skriv gärna en kommentar vad ni tycker)

 

 



 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnosen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 11:30:51
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0