Yes yes yes

Missade ju såklart John Blund tåget igår så jag somna inte förns klockan var 4 på natten, satt och zappa på tvn och som vanligt är det ju bara skit!

Än så länge har jag inte gjort så mycket idag, tänkte att jag skulle gå en långpromis med frallorna men det är ju sånt jävla slaskväder  och jag är inte så sugen på att vandra runt i det och bli blöt om fötterna och sen så vägrar ju min Rocky gå i sånt här väder så det är ju inte så kul att behöva dra han fast Tila däremot bryr sig inte alls om vädret hon går oavsett om det spöregnar eller är jätte slaskigt, hon är bara glad för att vara ute men jag känner nog att  jag skippar det och tar det någon annan dag när det blir bättre väder helt enkelt..


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Jaha, ja då försår jag! :) hade ni en speciell sånglinje eller var det estet? För jag går estet jag.

2009-03-28 @ 15:14:05
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0