Drömmannen

Inatt drömde jag om Amit, ni vet han i A Teens? haha helt sjukt han är ju ful som stryk tycker jag, men jag drömde om honom i natt och jag tyckte han var hur snygg som helst!  Drömde om att vi träffades ute och jaa ni vet båda blir helt kära i varann på en gång, helt stört, i drömmen blev  i tillsammans och bodde tillsammans också.. alla hans vänner hatade mig och alla mina vänner älskade honom... hmm sjukt va man drömmer ibland.  Han var en skit bra pojkvän i drömmen iallafall och hade en skit snygg kropp!   Men nu lever man ju i verkligheten och vet att man aldrig kommer träffa någon som kommer vara en skit bra pojkvän och säker aldrig ha den där drömkroppen man vill ha :P  well well  får se va nästa dröm blir då...


Han är ju verkligen inte snygg någonstans men i min dröm var han en riktig läckerbit! ;)





Va och hälsa på the king iallafall och det är ju så jävla tråkigt där men men nu är det gjort och imorn blir det nog en tur igen.. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0