En lat jävel

Jag orkar inte ta mig in till stan idag, jag är jätte seg tänker nog ta och skjuta upp det till imorn, fast då måste jag verkligen göra det också, idag vill jag bara ligga och sega hemma i mina mjukiskläder och äta gott... men jag ska faktist ta mig en tur till kungen senare och bli lite brun, det är ett måste!

Sitter just nu och lägger i ny musik i mobilen, har ju egentligen en ipod touch men jag orkar inte fixa nya låtar på den för det är så komplicerat med touch, så lägger in lite nytt på mobilen men det tråkiga är ju att man inte får plats med så mycket men ipoden är jag så trött på har haft samma jävla musik sen innan jag åkte till Thailand så jaa det är ju nu 8-9 månader haha helt sjukt men jag ska ta och fixa det någon dag jag har tid och ork till det...

Jag är liksom uttråkad just nu och vill göra något fast samtidigt så orkar jag inte det.. neej idag blir en segis dag för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0