En liten olycka

Ni killar ska fan vara glada att ni är killar!  Vi tjejer har en jävla massa girlproblems.. inte kul!  Var just nere i centrum för att jag skulle handla lite saker till helgen... och tänkte köpa mig ett par nya jeans och medans jag tar av mig mina gråa ljusa mjukisbyxor så ser jag att det är BLOD! KUL JAG HAR MENSAT PÅ MIG!  Hur pinsamt är inte det?  Jag som precis tvättat och nu har jag mensat på mig och den här jävla menshelvetet är tillbaka igen! är liksom inne på min fjärde vecka och detta är ju inte normalt och har pratat med ungdomsmottagningen men de finns inget man kan göra åt saken.. kul ?

NEEEJ USCH JAG KÄNDE HUR JAG LIKNADE EN TOMAT MER OCH MER I ANSIKTET... men men jag antar att detta händer varje tjej någon gång i livet och idag var det min jävla tur....
Så ni killar ska fan vara glada att ni inte har detta problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0