Girls Night

Igår var en sjukt bra kväll måste jag säga, var ute med tjejerna och hade det riktigt kul. Började kvällen hemma med vin och Pizza och sen ännu mera vin, sen var det dags för taxi in till söder... hade bokat bord på 54 för att äta fast ingen av oss var hungriga så det vart bara lite nacho tallrik vi dela på och kladdkaka och 2 flaskor vin.  Sen som vanligt vart det ju Berns men jag måste säga att jag var lite besviken på det igår, var inte lika bra som det brukar fast jag antar att det är olika från kväll till kväll.. men skönt att känna vissa vakter så man får smita förbi kön och slippa betala iallafall hehe...

Sen har vi alla tjejer legat bakis i mjukiskläder i sängen hela dagen och ätit mer pizza och godis.. kom nyss hem och klockan är halv  på natten snart, blev party sugen när jag satt på tbanan hem, fast lika bra att jag inte gick ut ikväll, vart tillräckligt med dricka igår... Nu ska jag nog sätta på en film och äta vindruvor.. natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0