In The Wardrobe

Asså jag gillar att vara singel och speciellt nu när sommaren kommer och jag som vill resa mycket och så, fast jag vill liksom ändå ha någon, känner att jag börjar sakna att ha någon som tycker om mig, någon som håller mig i handen eller någon som tycker jag är snygg och sexig och vill ha mig... fast samtidigt vill jag ändå inte det, förstår ni mig? Är det jag som är konstig?  Vill ha närhet och kärlek..

Jag skulle vilja ha en pojkvän som hänger på en galge i garderoben som jag kan ta fram när jag behöver honom... finns dom?

Jag undrar när jag kommer träffa killen i mitt liv, kommer jag någonsin göra det ? Finns det ens någon för mig? och då menar jag någon som inte är en idiot som mina ex har vart, NEJ tack , för finns det bara idioter där ute kan jag lika gärna vara utan någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0