Jävla fucking skit dag!

Idag är en dålig dag!




Tycker inte om den här dagen, vakna på skit dåligt humör, har sovit dåligt som vanligt och jag är innne på min tredje vecka med min jävla skit mens! och NEJ det är inte normalt och det finns inget jag kan göra åt saken heller, prata nyss med ungdomsmottagningen och dom sa att jag borde sluta med mina minipiller, men då kommer jag ju ha min jävla mens ännu mer men antagligen så får jag ju bara ha det, men att ha mens 3 veckor är inte kul ska jag tala om för er, jag är på skit dåligt humör och min kost blir ju helt jävla förstörd! 
Har inte haft mens på flera år pga av att jag äter minipiller som gör att jag inte har den här skiten, för jag har haft såna jävla problem.. men pga av min operation var jag tvungen att sluta med dom och nu är den här skiten tillbaka... jobbigt läge! Speciellt att få den tillbaka efter 5 år till sommaren också! Helvetes fucking skit!!!!!  åhhhhhhh arg det är  vad jag är idag!

Nej usch idag är jag bara irriterad på allt och alla, har skit ont också.... skulle hälsa på kungen idag, lovade brorsan igår men jag orkar faktist inte, jag ska ligga inne hela dagen i mina mjukiskläder och tycka synd om mig själv hela dagen!.......



Jag vill ha chocklad! kan du ge mig?




Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

Naaaaaaawh lillan! Jag ska komma med choklad och en kram. puss puss

2009-05-06 @ 13:07:22
URL: http://annic.blogg.se/
Postat av: www.annic.blogg.se

Naaaaaaawh lillan! Jag ska komma med choklad och en kram. puss puss

2009-05-06 @ 13:07:38
URL: http://annic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Å stackars dig gumman, hoppas verkligen att du blir bättre snart!



Sv: Jo jag vet, men har vant mig nu på någotsätt att ha både och :) Jo jag vet, det blir sjukt gott med vaniljsocker :)



Kramis

2009-05-06 @ 13:10:19
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0