My new Life

Idag böjar mitt nya liv På Riktigt! Har nu i några veckors tid försökt att vara duktig när det gäller min kost ch tycker faktist att jag har hållt mig rätt bra måste jag säga, Men från och med idag så började mitt gym kort att gälla igen, har kort på World Class som har vart på vila medans jag vart och rest men nu är det öppet igen och dags att börja använda!

Ska börja träna ordentligt och promenera och såklart vara duktig när det gäller kosten, no more skit mat!
Jag menar nu är det verkligen inte långt tills sommaren är här och min plan var ju egentligen att se bra ut till sommarn fast det hinner jag ju inte med tanke på att det är typ 2 veckor kvar tills juni? Helt sjukt ju, fan vad fort tiden går... vilket fall som helst så ska jag ligga i hårt med träningen och maten!

 

mitt gamla jag!                                                                                 mitt nya jag!


Var dålig start på dagen, hade planer om att gå upp tidigt fast vaknade kvart över 12 på dagen , inte okej!  Ne nu ska jag ut med doggarna och sen äta havregrynsgröt!  




Byyeeee!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0