Nothing for me

Åkte till East Street idag iallafall vilket egentligen var helt jävla onödigt då dom inte ens hade det jag ville ha! Skit också men men nu vet jag det och att dom får in det om en vecka. För några dagar sen köpte jag ett par rosa tygskor eller dom är mer laxfärgade än rosa men iallafall så köpte jag 38 men dom var lite förstora men fanns inte 37 någonstans, sprang runt som en galning och leta men hittade ett par igår så imorn ska dom bytas så jag får rätt storlek, känns skönt!

  



Har nyligen kommit hem från en basketmatch, och basket är verkligen inget jag bry mig om och tycker det är rätt tråkigt fast följde med en kompis som tjatat som en galning, när vi väl kommer dit så är det en jävla lång kö och när det är en meter kvar tills att vi kommer in så säger dom att biljetterna är slut! ? VAA FAAN  fast vi fixade biljetter med lite lögner som att vi hade faktist ringt och bokat, fasy det hade vi ju inte så vi hade lite tur och kom in ändå... yes så nu har man vart på det och jag tror nog inte att jag ska på fler såna.. inget för mig och inga snyggingar att spana in heller... jag som trodde att basketkillar var snygga?  Nope det var dom inte, det är nog bara på film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0