Nu ligger man dåligt till igen..

Vad är detta? Är min blogg så jävla tråkig att ingen vill läsa den?  Jag antar att den är det, hade mer folk som kollade min blogg när jag var bitterfitta, kanske man sa bli det igen då? eller bli och bli jag är en bitterfitta mer har slutat vara så bitter på min blogg för tydligen så störde sig många på det, fast varför skulle jag bry mig om det egentligen ?

Jag är bitter, jag är trött på det här trista landet, jag är trött på alla skit killar, jag är trött på att vara pank, jag är trött på mig själv!  Jag är helt enkelt bara jävligt trött!  Så god natt på er, eller blir ju god morgon för er men jag ska lägga mig och sova hela dagen då  jag vart vaken hela natten.. ZzZZzZzZ



GOD NATT!







BTW OM DET FINNS NÅGON SOM SNÄLLA KAN HJÄLPA MIG MED MIN DESIGN PÅ BLOGGEN SÅ SKRIV! HATAR DEN HÄR SKITEN JAG FICK AV NATLIN.BLOGG.SE ... TYDLIGEN HAR HON SVÅRT ATT HÖRA AV SIG IGEN... VÄLDIGT SNÄLLT!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej Mikaela,



Madde här... Annicas syster!!

För att du ska kunna göra om din blogg så måste du googla fram HTML koder. Sen högerklickar du på din blogg och går in under visa källa eller på engelska view source. Där under så kodar du färger och typsnitt mm. Rätt kul när man väl kan det.



Lycka till!



Madde

2009-05-03 @ 10:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0