Sunny Friday

Kände mig så himla tråkig igår för jag låg bara hemma hela kvällen men jag var så jävla trött och orkade inte göra något, fast det var ju jävligt skönt att bara vara hemma fast tråkigt!

Idag är det ju underbart väder, solen skiner och då kan man ju inte bara ligga inne hela dagen..hmm kanske man ska ta sig en promenix eller så, har smsat en massa vänner men ingen som svarat.. hmm kanske ligger bakis idag?  Jag ska nog gå mig en promenix själv så man gör något iallafall, måste ju passa på at vara ute i det fina vädret medans man kan och medans det är sol ute, för i det här landet vet man aldrig när det blir varmt och fint igen...



åhhh gud vad jag verkligen inte har något att blogga om... usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0