Thats Life!

Jag är så jävla dålig på att blogga! Jag vet om det men orkar liksom inte ta tag i det, har varken ork eller tid att blogga när jag jobbar som jag gör... vilket fall som helst så är det ny dag idag!



Yes, det var längesen jag var uppe såhär tidigt på morgonkvisten men idag har jag massa att fixa och för en gångs skull gick jag upp när jag skulle! Väldigt stolt över mig själv måste jag säga...
Har precis ätit frukost, havregrynsgröt blev det och nu ska jag snart träna lite så jag har det gjort för dagen.. sen måste jag vara nere på banken prick klockan 10 pga av att folksam inte kan göra sitt jävla jobb! 

Har massa samtal att ringa, betala räkningar, fixa resten av mina grejer här hemma som jag påbörjade igår... mm inte ett roligt projekt ska jag säga er.. har 3 lådor med papper och annat skit där det inte var någon ordning alls så igår tog jag faktist tag i det och det fick jag ju minsann ångra när det tog mig 5 timmar att fixa all skit!
Men nu är det nästan klart iallafall, skönt! ska bara handla en grej så jag kan hänga upp alla mina 40 örhängen hehe kanske har lite för många? hmm vad kan man säga, jag älskar smycken!



Neeej dags för träning nu tror jag va... Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0