This is my life!

yes, mitt liv består av att jobba nätter, när ni andra går upp och är på väg till jobbet så kryper jag till sängs ochvet ni vad? I LOVE IT!  Älskar att jobba natt, är en nattmänniska och har vart den sen jag var liten, sitter allid uppe på nätter, hatar att gå upp tidiga mornar, det är det värsta som finns för mig.

Vad olika liv man lever egentligen... att jag skulle vakna av mig själv 6 på morgonen skulle aldrig hända eller att jag vaknar innan 11 av mig själv.. neej neej jag sitter alltid uppe på nätterna och visst finns det kvällar jag vill sova men mitt problem är att jag inte kan, jag är inte trött på kvällarna även om jag har gått upp tidigt.. men jag gillar att vara nattmänniska...
när andra jobbar så sover jag, och när jag jobbar så sover ni.. yes this is my life and i love it!

så nu ska jag äta lite frulle och sen krypa ner i sängen... ikväll blir det nog en flaska vin med min älskade Gåsalin som vakna av sig själv vid 6 imorse... den galningen!  Soooov Gåsaaa soooooov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0