What the fuck? !

Åhhhh Vad fan är felet på SEB?  Behöver betala in en viktig grej via internet men inte fan ska det fungera, testade från 8 igår morse fram tills kvällen men inte fan gick det, och nu när jag ska testa igen går det inte? WHY?  Detta gör mig så jävla irriterad, vet att det är skit löjligt men jag har mens och är jävligt trött på allt.. och har liksom budat på en grej via tradera som måste vara inbetalat idag och är det inte det så får jag inte min grej men måste ändå betala.. och har inte lust att kasta ut 200 för ingenting.....åhh har jobbat natt och är skiiit jävla trött och måste nu hålla mig vaken för att gå ner till helvetes fitt banken för att fixa dettta!!    Och jaaa detta är ett jobbigt problem för mig!!

Kommentarer
Postat av: Gillar folk som klagar

Byt Bank eller ring supporten och fråga vad felet är!!

2009-05-12 @ 11:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0