You cant have this candy

Somnade till filmen igår, första gången jag somnar riktigt tidigt, skönt!
Vaknade av mig själv vid halv 7 imorse, inte normalt när det gäller mig, så tog en morgonpromenix med hundarna och nu har jag precis ätit frukost.  Skönt att solen tittar fram idag, ska faktist vara duktig och gå hela vägen till söder om en liten stund för att byta mina skor som jag skulle gjort igår egentligen, yes från solna till söder ska jag gå, ska bli rätt skönt faktist... sen blir det nog åka hem och ut med hundarna och sen se klart filmen som jag aldrig såg klart igår...

yes så ser min dag ut än så länge.. nu är det dags att klä på sig!





OCH TILL ER IDIOTER SÄGER JAG BARA, YOU CANT HAVE THIS CANDY! OKEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0