5 Days Left

Japp nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker till Thailand, ska bli så himla skönt att få koppa av och bara ligga och steka sig i solen, träffa nya människor och bara ha det bra :)

Den här helgen har vart väldigt lugn för mig, jobbade i fredags natt och går var jag ute och käkade på kvällen, grekist som vanligt hehe... sen blev det raka vägen hem för min del. Kändes faktist skönt att inte gå ut.
Som jag skrivit tidigare så tycker jag inte att det är kul att gå ut längre...vill spara alla pengar till Thailand men en liten middag satt perffa en lördags kväll!

Nu blir det att fortsätta att packa allt, helt sjukt att jag inte är färdig med det ännu, och sen så måste jag försöka leta efter mina sommarkläder i förrådet...neej nu är det dags att sätta fart!



Phi phi (feb 09)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0