8 Days Left

Sådär då var man hemma igen. Är helt slut men har faktist gjort allt som jag skulle göra på listan förutom middagen och matlådan :P
Har även vart och växlat lite pengar till Thaibath och fixat julklapp till mammsen och brorsan. Har också vart och bokat tid till att fixa läpparna innan jag åker till mig och arlinda på måndag morgon

Måste hinna klippa mig och vaxa mig också innan jag åker men har tänkt att göra det en dag innan jag åker eller kanske samma dag? hmm får se jag tror det kanske blir samma dag som jag åker, mitt plan går inte förns 21:25 på kvällen så jag har hela dagen att fixa det sista och så kommer jag va trött tills kvällen så jag kan sova på planet och sen så ska jag bara ligga och mysa med Rocky hela dagen innan arlanda! Kommer sakna honom massa =( känner mig faktist lite elak som lämnar honom men han har det bra med mamma och Tila där han ändå bor..och när jag kommer hem ska han få vara fast med mig for the rest of his life hihi :P

Neej nu ska jag nog försöka med min lilla siesta innan man ska jobba hela natten... usch dom här sista passen känns verkligen hemska! Har ångest över att jag måste jobba hela natten, sitta 10 timmar på ett ställe som man vantrivs på är verkligen inte kul och jaa jag vet att jag inte har många pass kvar men dom här sista passen känns som evighets nätter....well well snart är jag i paradiset och slipper skiten!
8 days left!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0